Modalitatea prin care vor fi desemnate proiectele câștigătoare

Data: 15.05.2024

Evaluarea



Analiza proiectelor se va face sub toate aspectele, respectiv tehnic, juridic, urbanistic și economic, evaluând impactul/viabilitatea/fezabilitatea acestora.

 

Comisia de evaluare, constituită prin dispoziția primarului, va fi formată din 7 - 13 membri, reprezentanți ai Direcției Administrație Publică Locală, Direcției Eonomice, Direcției Tehnice, Direcției Întreținere și Administrare Patrimoniu și Direcției Urbanism, Amenajare Teritoriu, Administratorul Public al Municipiului, precum și un reprezentant al comunității ce va fi selectat dintre persoanele înscrise pe platforma online.

În cazul în care comisia consideră necesar, aceasta poate invita inițiatorul proiectului pentru informații suplimentare în ceea ce privește proiectul propus.

Comisia își rezervă dreptul de a optimiza proiectele propuse, atât prin îmbunătățiri din punct de vedere tehnic cât și prin estimarea mai eficientă a costurilor.

Toate proiectele validate și optimizate de către comisie urmează să fie afișate la secțiunea dedicată campaniei și supuse votului online al cetățenilor.

 

Votarea proiectelor


Votarea proiectelor se va realiza în perioada 1 – 30 noiembrie, prin intermediul platformei online dedicată bugetării participative.


Pentru a limita votul multiplu, accesul cetățenilor la platforma de vot se va realiza prin înrolare în această platformă.


Fiecare persoană va avea posibilitatea de a vota câte un proiect din cadrul fiecărei categorii.


Selecția finală

Selecția finală va fi realizată prin combinarea votului online în procent de 50% și a votului exprimat în cadrul comisiei în procent de 50%.

Proiectele selectate vor fi incluse în bugetul de venituri și cheltuieli al Municipiului Tulcea pentru anul 2024, iar ulterior implementate.